  • Data: 2005-10-10 12:01:28
    Temat: Re: Przestępstwo w Internecie - gdzie zgłaszać
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Art. 238 nie 234 kk.

    racja , myla mi sie czesto tak jak 212 i 216 :-)

    > W ten sposób to trzeba by zamknąć wszystkich zgłaszających przestępstwa,
    > które są potem umarzane.

    w kazdym razie powinni sie zainteresowac takimi osobami, wtedykazdy by
    pomyslal 5 razy zanim by cokolwiek zglosil

    > No i trzeba _wiedzieć_ że przestępstwa _nie popełniono_. (Zauważ, że
    > znamię _nie_ mówi: "że czyn nie wypełnia znamion przestępstwa").

    --cytat----
    ( a jest do udowodnienia , post na usenecie zostaja na wieki)
    -----

    > Wątpliwości co do tego czy dany stan faktyczny wyczerpuje znamiona
    > przestępstwa czy też nie, wyrażone na anonimowym forum usenetowym w żadnym
    > razie oznaczają wiedzy na temat że przestępstwa nie popełniono.

    wszyscy jednoglosnie stwierdzili ze nie jest to przestepstwem wiec na
    podstawie art 9 par 1 kk
    mozna by stwierdzic ze umyslnie poeplnila przestepstwo, tym bardziej ze
    podstawa prawna byla podana,
    i wytlumaczone ze liczy sie zamiar w jakim zostalo to wyprodukowane.

    Podchodzac do sprawy od twojej strony nie moglbys zadnego "smiecia" zamknac
    ktory
    oskarza niewinnego czlowieka, tak byc nie moze.

    > Naprawdę radzę przeczytać artykuł w Rzepie, który podawałem. Przepis art.
    > 269b budzi wiele wątpliwości, a na upartego można zamknąć wszystkich
    > posiadaczy tcpdumpa.

    czytalem, a ty przeczytaj art 115 par 2 kodeksu karnego , zwroc uwage na
    zamiar sprawcy,
    tu moglbym smailo ukarac autora programu p2p ktory na stronie podaje linki
    do stron typu osiolek
    bo jest to ewidentne pomocnictwo przy kradziezy oraz produkcja w tym celu
    oprogramowania.

    P.