  • Data: 2019-04-15 16:30:35
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noża [ludobójstwo z użyciem maczet]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

> [...]
    > Rwandzie, poprosiłem pana Hosera o spotkanie. Uważałem, że to konieczne,
    > ponieważ w Rwandzie sporo o nim w słyszałem. Mówi się tam, że - jeszcze
    > przed ludobójstwem - sprzyjał mianowaniu nacjonalistycznych biskupów Hutu,
    > którzy nie zrobili nic, by zabijanie powstrzymać. Warto dodać, że w czasie,
    > kiedy na zamówienie rządu Rwandy sprowadzano z Chin skrzynie pełne
    > nowiutkich maczet, w komitecie centralnym jedynej partii, zasiadał
    > arcybiskup Kigali. Był on też osobistym doradcą prezydenta. Biskupi
    > wiedzieli o nadchodzącej apokalipsie. Wiedział Watykan. Wszyscy
    -w-rwandzie-nie-beda-nas-ratowac/

    0. A załóż se NOWY/OSOBNY wątek.
    1. Jak wiedzieli *WSZYSCY* to winny nie jest nikt (cynizm prawniczy)
    poza "głupimi ofiarami co wcześniej wiedziały a nie zwiały".
    2. Zakazanie KRK w USA natychmiast powstrzyma tamtejsze strzelanki 10+?
    [ Taka wydaje się być "logiczka" twojego wtrętu do dyskusji ]

    --
    A. Filip