  • Data: 2019-04-15 16:28:53
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W Chinach masz samych Chińczyków, to i specyfika chińska. Na stacji
    > kolejowej w Kunming 8 osób nożami zabiło ponad 30 osób i poraniło
    > poważnie kolejne 150. W Sinkiangu nożami i bombą też zabili i zranili
    > kilka osób. Przy czym, ja nie jestem ekspertem od terroryzmu.
    Bo i nie rozmawiamy o terrotystach. Nie róbmy pewexu. Nie rozmawiamy o
    zorganizowanych ugrupowaniach terrorytycznych, bo z nimi walczy się
    wywiadem a nie ograniczaniem dostępu do broni. Mówimy o zwykłych
    świrach, ewentualnie (już mniej, bo ci rzeczywiście mogą znależć
    alternetywę jako zdeterminowani i na ogół inteligentni) samotnych
    wilkach. Obie te grupy nie pojawiają się na ogół na radarach przed
    faktem, a pierwsza często działa pod wpływem impulsu - gdyby broni pod
    ręką nie mieli, to pewnie by za parę godzin o sprawie po prostu zapomnieli.

    Co do USA i ich masakr - duży kraj, ale nie taki znów duży - raptem 8
    razy większy niż nasz i mniejszy niż UE. Jednak u nas pod tym względem
    spokojniej.

    Shrek