  • Data: 2019-04-15 15:58:08
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 15.04.2019 o 06:37, Shrek pisze:

    > To może spróbujmy rozpisać na punkty.
    >
    > 1 - kontekst - pijani kierowcy, kontrola.
    > 2 - kontrolę przeprowadza się...
    > 3 - po zatrzymaniu.

    Chyba raczej nie.

    > 4 - wydech motocykla
    > 5 - analogia
    > 6 - dalej tłumaczyć?

    Nei chce mi się Cie prowokować do brnięcia w głupotę, więc wyjaśnię.
    Zatrzymanie,. to czynność polegająca na pozbawieniu wolności. To, o czym
    Ty chcesz pisać, to "kontrola drogowa". Fakt, że nie robiłem czegoś
    takiego pewnie z kilkanaście lat, a na pewno kilka, tylko co to ma do
    omawianego przez nas tematu?