  • Data: 2019-04-09 20:48:12
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.04.2019 o 20:24, Shrek pisze:

    > Tak - podobnie jak mentanol w butelce od wódki.

    Słownik podaje, że mentanol, to "dopuszczalne w grach". Jeśli jednak
    myślałeś o metanolu, to po pierwsze zawsze niewielka jego ilość w
    alkoholu sprzedawanym w sklepie jest - im więcej, tym większy kac. Po
    drugie jak jest go więcej i jest to groźne dla życia, to taka butelka
    musi być odpowiednio oznakowana.

    > Przestań dupę szkłem podcierać - dopalacze są groźne ze względu na
    > swoje właściwości a nie sposób użycia (chyba że będziessz za
    > przeproszeniem pierdolił, że właściwy sposób użycia to
    > "kolekcjonerski").

    Dopalacze co do zasady nie mają właściwego sposobu użytkowania, ale
    nadal będę się upierał, że tylko idiota je połknie. Wszyscy wiedzą, że
    nie służą do kolekcjonowania, ale gdyby stosownie do etykiety sobie ktoś
    kolekcje zrobi, to nie powinno się mu nic złego stać.