    Subject: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Thu, 4 Apr 2019 23:51:29 +0200

    W dniu 04.04.2019 o 11:47, J.F. pisze:

    > Az tak to sie nie znam. Zakladam, ze ochrona scene obstawi, i nie
    > wpusci nieuprawnionych, i nie bedzie sie zastanawiac, czy scena to
    > pas drogowy, czy impreza masowa.

    Tylko teoretycznie zauważę, że każdy po drodze może chodzić. Natom iast
    pewnie napastnik by nie próbował na siłę wdawać się w pyskówki z
    ochroniarzami.

    > Byc moze nie bedzie to sama scena, tylko kawalek terenu dookola,
    > ogrodzony, to juz nie wiem jak liczyc.

    Charakter tej imprezy był taki, że głębszego sensu z punktu widzenia
    bezpieczeństwa to nie miało. Wcześniej wszyscy ze sceny biegali wśród
    ludzi po ulicy. Rozsądnie rzecz ważąc, to potencjalny zamachowiec miał
    tam o wiele łatwiej. Wydaje mi się, że to wyjaśnia to, że nikt do
    ochrony sceny się jakoś nie przykładał. Na wariata nie wpadli.

    > A obstawi oczywiscie po to, zeby nikt nic nie podp*, np z garderoby
    > artysow, a nie, zeby chronic przed nozownikiem :-)

    Tam byli jacyś artyści przebierający się?

    > Jest jeszcze mozliwosc, ze ochroniarza/y potraktuje nozem, i
    > przejdzie.

    To się może udać, ale powinno to wzbudzić alarm.