  • Data: 2019-04-05 11:03:33
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

    > A ilość wypadków drogowych?

    A co ma piernik do wiatraka?
    Szkoda, że wypadków z bronią palną nie porównujesz do wypadków na
    budowie, ale do wypadków dzieci na placu zabaw.

    Jak ja lubię taką idiotyczną "argumentację" miłośników broni (i lobby
    zbrojeniowych)...
    Skoro są wypadki drogowe, to dajmy ludziom broń, pewnie będzie mniej
    wypadków drogowych.

    Nie ogarniam tego... trzeba ludziom dać broń, żeby oprócz wypadków
    drogowych były dodatkowo wypadki z bronią palną. Gdzie tu sens i logika?

    Pozdrawiam
    Piotr