  • Data: 2019-04-02 16:19:35
    Temat: Re: Przestepstwa z uzyciem noza.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5ca354d8$0$485$6...@n...neostrada.
    pl...
    >To była impreza masowa. trochę inne realia taktyczne. Nie wiem, czy
    >ktokolwiek by się tam odważył na strzał. W wypadku Gdańska Prezydenta
    >mogła tylko i wyłącznie uratować kamizelka. Ale to dywagacja

    I to nie byle jaka, bo ze zwykla noz sobie radzi.

    >teoretyczna, bo mało kto w tym chodzi bez istotnego powodu.

    >Gdyby ta impreza miała sensowne zabezpieczenie, czyli była zgłoszona
    >jako impreza masowa (uprawnienia ochrony), a ochrona byłaby
    >profesjonalna, to jeszcze być może albo sam napastnik nie odważył by
    >się
    >iść na kontrolę bezpieczeństwa z bronią, albo kontrola by go
    >wyłapała.

    Raczej bym liczyl na to, ze ochrona by scene zabezpieczyla, i nie
    wpusicila - bo po co, a na co.
    A to nie mecz pilkarski - nie maja artystow obszukiwac, tylko raczej
    pilnowac, zeby ktos postronny sie nie krecil i nie ukradl :-)

    A i tak moglby przejsc - moze by sobie identyfikator "media" naprawde
    wydrukowal, albo inteligentnie zagadal - jestem sekretarzem prezydenta
    :-)
    Albo chwycil jakies pudlo i udawal muzyka/obsluge :-)

    >To takie trochę liczenie prawdopodobieństwa, ale na pewno szanse na
    >udany zamach byłyby mniejsze, choć biorąc pod uwagę realia oczywiście
    >napastnik bez szans by nie był.
    >Smutna prawda dla ochroniarzy jest taka, że przeważnie nie wiedzą, ze
    >uratowali kogoś sumiennie pełniąc swoje obowiązki, bo napastnik to
    >widząc odstąpił, zanim zidentyfikowano atak. Wszyscy tych ochroniarzy
    >lekceważą, a to bardzo niewdzięczna rola czepiania się :-)

    A napastnik by poczekal pod scena, az prezydent wyjdzie/wejdzie, bez
    ochrony :-)

    J.