  • Data: 2004-05-29 22:27:25
    Temat: Re: Przesladowanie,grozby...Co z tym zrobic ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    _Marcin_ wrote:
    > Mam problem i prosilbym grupowiczow o porade.
    > Rzecz dotyczy bylego chlopaka mojej dziewczyny.
    > Chlopak nie mogac sie pogodzic z decyzja dziewczyny o rozstaniu po
    > kilkumiesiecznej znajomosci na pozegnanie jš troche obtluk, zdemolowal
    > mieszkanie i zapowiedzial "ze nigdy nie da jej spokoju".

    Czy wezwana została policja i zrobiona obdukcja? A jeśli nie, to
    DLACZEGO!??!?!

    [ciach]

    > Moze jakis przedstawiciel prawa czyta i ma jakas rade ?

    W okolicy nie ma komisariatów? Czy może masz jakieś wewnętrzne opory
    przed rozmawianiem z policją?

    Od takich chuliganów jest policja. Poza tym: nagrywaj, szukaj świadków,
    fotografuj, notuj. Im więcej danych (zwłaszcza niepodważalnych) tym
    łatwiejszą robodę będzie miał wymiar sprawiedliwości.