  • Data: 2004-05-30 11:11:42
    Temat: Re: Przesladowanie,grozby...Co z tym zrobic ?
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał/a:
    >I na koniec jedna uwaga do Marcina: Zanim zaczniesz brać udział w
    >jakichkolwiek działaniach w tej sprawie upewnij się, czy zarówno panienka,
    >jak i jej rodzina nie robi Cię w balona. Spotykałem się z przypadkami, że
    >podnoszono atrakcyjność kandydatki na małżonkę poprzez wykazywanie, że
    >konkurencja jest tuż, tuż. Ale to raczej rada życiowa, a nie prawna.
    BTW. Przypomina mi się post niejakiego "reapera" sprzed kilku miesięcy,
    który też się pytał, co robić, bo jakiś lokalny "mafioso" "prześladował"
    (i to ostrzej) jego dziewczynę. Była jedna okoliczność - jedynym dowodem
    były opowieści tej panny. IMHO z prawdopodobieństwem 90% owa białogłowa
    wymyśliła wszystko, aby stać się atrakcyjniejsza w oczach
    ukochanego.:-)))