    From: Tanto <w...@w...pl.itotez>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przepisy ruchu drogowego
    Date: Mon, 12 Jan 2009 17:00:27 +0100

    Olgierd pisze:
    > Wszystko zależy od tego dlaczego poprzedzający go samochód gwałtownie
    > zahamował. Jeśli dla swawoli -- to on będzie ponosił odpowiedzialność.

    "Jaka samowola? Panie władzo, kot mi wyskoczył pod koła i automatycznie
    zahamowałem żeby nie przejechać sierściucha. Nawet nie zastanawiałem się
    czy to kot czy dziecko, działałem odruchowo." Kot oczywiście nie
    poświadczy bo już dawno w krzaki uciekł ;-)

    Ten sam kierowca kilkadziesiąt sekund przed kolizją "Ale się sk..el
    przykleił do mojego zderzaka! Już ja cię g..ju załatwię, aż ci się
    odechce" Po 'heblach', łup...

    Jak udowodnić że kierowca jadący przodem zahamował bez wyraźnej przyczyny?

    --
    "Grzeczne dziewczęta idą do nieba, niegrzeczne idą tam gdzie chcą."