  • Data: 2010-09-21 10:32:52
    Temat: Re: Przepisy RD, b: Re: Straż miejska...
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    (09/21/2010 09:59 AM), SQLwiel wrote:

    > Masz rację. Społeczeństwo dzieli się na motłoch (ok 80%) i elity (liczba
    > arbitralna).

    Tak bym tego nie ujął ...

    > Do motłochu odwołuje się demokracja, bo wszak jeden
    > człowiek = jeden głos, a łatwiej ogłupić (oszukać) motłoch, niż elity.
    > Do motłochu adresowane są reklamy i kampanie wyborcze. To się opłaca.
    >
    > 2) A czy lepiej jest, że teraz rząd i UE ustawia WSZYSTKICH w pozycji bydła?

    No zaraz, twoja definicja "ustawiania w pozycji bydła" to jest "trzymać
    na postronku, nie dawać PJ, prawa głosu itp....". Wydaje mi się więc że
    ani rząd ani UE nie ustawia wszystkich w pozycji bydła, bo cała kupa
    ludzi łacznie ze mną i pewnie Tobą ma prawo głosu, ma PJ, znakomita
    większość nie kopie rowów itd...

    > Weź pod uwagę jak działa profilaktyka ostrzegawcza i jej funkcja
    > prewencyjna.
    > Wieszać nie przed, ale ZA (zabójstwo).

    Jak już napisałem - nie zgodzę się z tobą. Powieszenie od wielkiego
    dzwonu kilku ludzi nijak nie wpłynie na świadomość ogółu. Ewentualnie na
    tą małą garstkę bezpośrednio związanych ze sprawą. Ale ta garstka to nie
    są ci którzy stwarzają zagrożenie.

    Wg mnie powinno być tak że ograniczenia prędkości powinny być realne (a
    nie na zapas), tak żebym widząc znak ograniczenia do 40tu, mógł sądzić
    że rzeczywiście jest jakiś powód dla postawienia takiego znaku, a nie że
    2 lata wcześniej były tam roboty drogowe.

    Czyli np. w miastach - spokojnie 60 a miejscami 70, 50 tylko w tam gdzie
    przewalają się tabuny pieszych.

    No i bezwzględna egzekucja tego prawa. Bo prawa którego nikt nie
    egzekwuje - nikt nie przestrzega.

    p. m.