  • Data: 2006-04-30 09:47:11
    Temat: Re: Przepisanie nakazu zapłaty na inną osobe
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jaka jest twoja propozycja rozwiazania tej sprawy,

    Warunkiem przejęcia praw i obowiązków, o których mowa w § 1 art. 788 k.p.c.,
    jest wykazanie tego dokumentem urzędowym lub prywatnym z podpisem urzędowo
    poświadczonym. Faktu tego nie można wykazywać innymi dowodami. Przy braku
    wspomnianych dokumentów można jedynie wytoczyć powództwo o ustalenie
    przejścia uprawnienia lub obowiązku (uchwała składu siedmiu sędziów SN z
    dnia 5 maja 1951 r., I. Prez. 689/50, PiP 1952, nr 2).

    bo chyba nie
    > twierdzisz,że nie da się jej załatwić.

    twierdze ,ze nie da sie w sposob w jaki piszesz

    > Mam prawomocny nakaz zapłaty na dłużnika, mojej zmarłej znajomej,więc
    > sprawa została osądzona.

    i co w zwiazku z tym ???

    Cesje tego nakazu na mnie potwierdzoną przez świadków.
    > Tylko jak zamienić to teraz na nakaz na mnie.

    a dlaczego uwazasz ,ze musi sie dac.... sam zaniedbales.... chyba ,ze teraz
    dasz rade urzedowo poswiadczyc podpisy na cesji