eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzepisanie głównego najemcy lokalu - batalia z biurokracją... › Re: Przepisanie głównego najemcy lokalu - batalia z biurokracją...
  • Data: 2011-02-09 20:42:54
    Temat: Re: Przepisanie głównego najemcy lokalu - batalia z biurokracją...
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    animka napisał(a):

    > Czyli już kombinujesz, żeby ojca wysiudać z jego mieszkania :-(

    animka mogła byś nie zabierać głosu w sprawie o której nie masz pojęcia?
    Poprzestań może na doradzaniu drukarek lexmark na grupach.
    Opiekuje sie ojcem od 6 lat. Nie moge podjac zatrudnienia, mam małe
    dziecko. A sprawe oddania rozwazam tylko w przypadku kiedy nie bede w
    stanie w warunkach domowych podołać opiece.
    Wyobraz sobie ze postępująca choroba zaczyna uniemozliwiac ojcu picie
    płynów, przełykanie itd.
    Konsekwencją może być założenie rurek w brzuchu do karmienia strzykawką
    sterylnymi pokarmami i sporo wiecej utrudnień ktore do wykonania w domu
    sa mało możliwe.
    Zanim zabierzesz głos ugryz sie w jezyk bo piszac takie bzdury nie masz
    bladego pojecia kogo oceniasz i w jakiej sytuacji.
    Obiecałem sobie że ojca nie oddam nigdzie do poki dam rade i bedzie mnie
    poznawał.
    On juz mnie nie poznaje a ja położyłem całe życie rodzinne i prywatne by
    dalej sie nim opiekować bo jest moim jedynym żyjącym członkiem rodziny (
    nie licząc córeczki i narzeczonej).
    Głupio ci teraz?