eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzepisanie głównego najemcy lokalu - batalia z biurokracją... › Re: Przepisanie głównego najemcy lokalu - batalia z biurokracją...
  • Data: 2011-02-09 20:46:46
    Temat: Re: Przepisanie głównego najemcy lokalu - batalia z biurokracją...
    Od: Norbert <n...@M...com> szukaj wiadomości tego autora

    GK napisał(a):

    > Stały meldunek to pochodna (stałego) miejsca zamieszkania. Teoretycznie:
    > jeśli intencją ojca będzie przeniesienie się do ośrodka "na stałe" to należy
    > go wymeldować z obecnego mieszkania. Nie wydaje mi się, by istniały jednak
    > przeszkody, by twierdzić, że pobyt w ośrodku jest czasowy (w końcu służy on
    > polepszeniu/niepogarszaniu się stanu zdrowia) - choćby trwał i piętnaście
    > lat. Jeśli ośrodek zacznie wymuszać przemeldowanie ojca to podejrzewałbym
    > szwindel lub przynajmniej chęć zapewnienia sobie dostępu do emerytury/renty
    > ojca. Ośrodek prywatny czy publiczny?

> [...]

    Dostęp do emerytury i tak by ośrodek miał.
    To ośrodek państwowy który pobiera 80% emerytury a za reszte ja musze
    zapewnić leki, pieluchy itd.
    Kwestie oddania ojca do takiej placowki odwlekam do momentu kiedy nie
    bede w stanie się nim zajmować dalej a wierz mi że trwam w tym od dawna
    , wielu ludzi mi mowilo ze dawno by oddali a ja powiedzialem ze poki
    moge i daje rade to nie oddam.
    Po prostu chce wiedziec jak by to bylo gdyby taka konieczność zaszła.