  • Data: 2007-07-29 13:50:09
    Temat: Re: Przepisanie działki i domu przez rodzica na dziecko
    Od: Cezary <r...@n...nl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Jul 2007 15:43:54 +0200, baya napisał(a):

    > To już pytanie do Ministerstwa Sprawiedliwości - taksę ustala w drodze
    > rozporządzenia Minister Sprawiedliwości w porozumieniu z Ministrem Finansów
    > i po zasięgnięciu opinii Krajowej Rady Notarialnej
    Tak zapoznałem się właśnie z dokumentem (ministra sprawiedliwości zresztą
    ale co to za sprawiedliwość!). Teraz mam wątpliwość - pod jaką kategorię
    czynności notarialnej wpiąć przepisanie połowy działki dziecko. Umowa
    przenosząca? To już połowa taksy. I czy biorąc wartość to się oblicza
    całość działki czy tylko przepisaną połowę?

    Bardzo dziękuję za pomoc - rozjaśniło mi się :)