  • Data: 2013-02-20 13:48:18
    Temat: Re: Przepis o trzeciej umowie bublem prawnym?
    Od: <news> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał:
    > No wlasnie, co jest nie tak, ja wybieralem

    Jednym ze sposobów przekonania niewolnika do tego ze jest wolny jest
    wmówienie mu że ma prawo wyboru i w twoim przypadku to się udało, tylko że
    ty masz tylko złudzenie wybierania a wybiera kto inny:)

    > Wiec - po pierwsze trzeba zmienic to, ze to obywatel ma władze,
    > a reprezentant jest tylko reprezentantem.

    Najpierw to trzeba sobie uświadomić że jest się niewolnikiem, bo niewolnik
    przekonany że jest wolny nic nigdy nie zrobi:)
    A co musi zrobić niewolnik żeby uwolnić się z pod kajdanów i bata oprawcy?