  • Data: 2013-02-20 17:52:09
    Temat: Re: Przepis o trzeciej umowie bublem prawnym?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik news napisał:

    > Dlatego pozostaniesz niewolnikiem do usranej śmierci i ciągle się
    > będziesz dumał co możesz zrobić a możesz gówno zrobić:)

    JA dumam co chciałbym móc robić i wiem, że gówno :)

    > Serwery PKW znajdują się w Rosji i nikt w POlsce nie ma najmniejszego
    > wpływu na wyniki wyborów, ale szopka jak zwykle się odbędzie w wyniki
    > jak zwykle wytłumaczy się sondażami a bogobojny niewolnik jak zwykle w
    > to uwierzy i karuzela się kręci dopóki niewolnik nie zdechnie

    Ale ja z premedytacją poszedłem głosować na PO ostatnio :) Bo mam dośc
    tej huśtawki i zwalania "tamta ekipa zepsula a my dopiero zaczynamy".

    I wyszło w sumie jak się spodziewałem - jak tylko zaczeli kolejna
    kadencje to zaczely sie rypać sprawy... I jak będa kolejne wybory pójdę
    znow glosować na PO. W którymś momencie naród może nie wytrzymać ;) A
    skoro u władzy przez lata są ci a nie inni, to tych na gałeziach naród
    rozwiesi (a nie innych, choć innych być może przy okazji).

    > A jaki miał plan i kto to jest Brunon?

    Zaorać i Praca od podstaw :)

    Brunon K, sławny obecnie już krakowski chemikorolnik :)

    (co ty lodówki nie masz? przeciez nawet tam był;)