  • Data: 2002-12-02 07:10:28
    Temat: Re: Przelewy z ZUS-u do funduszu emerytalnego
    Od: "pawel J" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Olo" <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3dea0bbc.2417264@news.tpi.pl...
    : Witam serdecznie!
    :
    : Nie jestem pewien, czy to odpowiednia grupa, ale może spróbuję.
    : Ostatnio przeglądałem roczne raporty z Commerciala no i przypomniało
    : mi się, że w 1999 roku z ZUS-u na moje konto emerytalne nie wpłynęły
    : dwie składki. Nie wpłynęły aż do dzisiaj, mimo że mój zakład pracy
    : wpłacił je (posiadam miesięczne raporty). Zastanawiam się co z tym
    : zrobić. Czy interweniować w ZUS-ie? A może nie upominać się o nie
    : jeszcze przez jakiś czas? W końcu ZUS będzie musiał zapłacić te
    : składki z całkiem pokaźnymi odsetkami?
    : Co radzicie zrobić w takiej sytuacji?

    Witam
    Ja bym się na Twoim miejscu tym zainteresował. Samo niekoniecznie się to
    rozwiąże. Wystarczy, że twój zakład się pomylił w tych dokumentach i już po
    przesyłce pieniedzy.
    Idź do Twojego ZUS i tam zapytaj. Możesz wziąść RMUA iten druk z
    commercial. Dostaniesz druczek do wypełnienia, a potem przyślą Ci pisemną
    odpowiedź. Możesz też zgłosić to w zakładzie, wtedy księgowy powinien
    sprawdzić, czy wszystkie dokumenty za ten okres były poprawne.
    Czekanie może nic niedać. Słyszałem, że niedługo ZUS ma zamknąć ten okres
    rozliczeniowy i już nie będzie się dało nic prostować.

    PawełJ