  • Data: 2002-12-03 16:04:58
    Temat: Re: Przelewy z ZUS-u do funduszu emerytalnego
    Od: a...@N...poczta.onet.pl (Olo) szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 3 Dec 2002 08:40:21 +0100, "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>
    wrote:

    >najpierw warto wystosować pismo z żądaniem naliczenia odsetek
    >tylko musisz sam wyliczyć kwotę jaka ci się należy

    No tak, tylko jak obliczyć te odsetki?
    Z należną kwotą to jeszcze pół biedy, 20%.
    Ale jak liczyć odsetki? Ustawowe? Kiedyś słyszałem coś o 30% w skali
    roku, ale czy tak jest nadal i również w stosunku do ZUS-u?
    Domyślam się, że kapitalizacji brak?
    A może niektóre kwoty trzeba zaokrąglić, np. do pełnego złotego?
    Byłbym wdzięczny za wskazówki.

    Pzdr
    O.