  • Data: 2002-12-08 17:22:00
    Temat: Re: Przelewy z ZUS-u do funduszu emerytalnego
    Od: a...@N...poczta.onet.pl (Olo) szukaj wiadomości tego autora

    Pismo do ZUSu już zaniosłem osobiście (akurat było po drodze), ale nie
    wyliczałem im osetek. Poczekam na odpowiedź, jeśli wyliczone przez
    nich odsetki będą się mniej więcej zgadzały z moimi oczekiwaniami to
    odpuszczę. W przeciwnym razie poproszę o pisemne przedstawienie ich
    wyliczenia.
    Wolę w ten sposób załatwić sprawę - nie mam żadnej pewności że nie
    popełnię jakiegoś będu w obliczeniach. W końcu to dość długi okres
    czasu, wysokość odsetek mogła się zmienić kilkakrotnie, a ja nie mam
    za bardzo cierpliwości żeby dociekać w jakim okresie ile wynosiły.
    Teraz czekam na odpowiedź z ZUSu, może będzie wszystko OK.

    Dzięki za odzew
    Pozdrawiam
    O.