  • Data: 2011-05-05 09:05:40
    Temat: Re: Przekroczenie granicy RP
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 05 May 2011 10:37:16 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Było to z 10
    > lat temu, gdy nielegalne przekroczenie było jeszcze przestępstwem, ale
    > już traktowano takich delikwentów łagodnie. Z tego co wiem, dostali
    > potem jakieś mandaty lub grzywny.

    Słyszałem o podobnym przypadku, w Górach Stołowych: turyści zasiedzieli
    się w pivnicy, wracali przez przejście turystyczne ("czynne 8-20") pół
    godziny po jego "zamknięciu". Traf chciał, że akurat była tam SG,
    ciupasem odwieźli ich do Kłodzka, zostały nawet postawione zarzuty.

    Na szczęście prawie 6 lat temu uchylono art. 264 par. 1 kk.

    --
    :-) Olgierd
    Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl