eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzekręcony licznik i usterki auta z komisu - pismo do komisu › Re: Przekręcony licznik i usterki auta z komisu - pismo do komisu
    From: "HANA" <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przekręcony licznik i usterki auta z komisu - pismo do komisu
    Date: Tue, 3 Feb 2009 12:27:22 +0100

    Użytkownik "krzysiek82" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gm996a$lan$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > witajcie
    > co prawda post opisujący sytuacje utworzyłem kilka dni temu, ale pewnie
    > już nikt tam nie zagląda, postanowiłem więc napisać nowego.
    >
    > Na początek planuje wysłać do komisu pismo o następującej treści, proszę o
    > informacje czy w takiej formie ma to sens.
    >
    > <--
    > witam
    > W dniu (data) dokonałem zakupu pojazdu fiat punto o numerze VIN (nr vin),
    > auto niestety wykazuje dosyć poważne usterki:
    > uszkodzony przepływomierz, pęknięta sprężyna zawieszenia przedniego oraz
> [...]

    pytania:
    1. masz na fakturze (umowie) punkt "stan techniczny pojazdu jest mi znany"?
    2. masz na fakturze (umowie) punkt "stan licznika" ?
    3. czy wogole masz jakikolwiek papier z innym stanem licznika ?

    Pismo wyslij w imieniu taty a siebbie podaj jako osobe prowadzaca sprawe i
    juz.

    pozdrawiam
    --
    Andrzej