eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzekazanie komputerow do Związku Producentów Audiowizualnych › Re: Przekazanie komputerow do Związku Producentów Audiowizualnych
  • Data: 2007-10-29 10:04:27
    Temat: Re: Przekazanie komputerow do Związku Producentów Audiowizualnych
    Od: "xXx" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Studiujesz?
    > Z artykułu wynika że wymieniali się plikami - więc i udostępniał.
    > A tłumaczenie z tym że nie mają z tego korzyści zawsze jest głupie.
    > Jak się ukradnie ze sklepu flaszkę wódki to też można mówić że
    > "nie zarabiamy na tym pieniędzy"?

    Ale skopiowanie to nie wyniesienie flaszki wódki. Wyniesienie płyty ze sklepu
    byłoby równoważne wyniesieniu flaszki.

    A wracając do artykułu z gazety:
    "Również Paweł Kukiz, wokalista zespołu Piersi, jest za ściganiem osób
    wymieniających się plikami: - Bo każda piracka płyta odbija się na mojej
    kieszeni. Płyty są za drogie, zgadzam się. Dlatego trzy lata temu sprzedawałem
    mój krążek za 19,99 zł. I co? U piratów chodził za 15 i sprzedawał się jak
    ciepłe bułeczki."
    Gdyby bardziej pomyślał to też by sprzedawał po 15 zł, a nie po 19,99. Skoro
    wszystkie piraty były wtedy po 15 i się świetnie sprzedawały, to mógł sprzedawać
    po tyle samo i jeszcze reklamować się że ma po cenach pirackich. Zresztą 15 zł
    to i tak dużo, w końcu w radiu grają za darmo to po co wogóle się wysilać
    szukaniem płyt, jak wystarczy włączyć power w odbiorniku. A zwłaszcza jak dany
    utwór jest przebojem to go puszczają w kółko aż do wyrzygania na wszystkich
    stacjach.