eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzekazanie komputerow do Związku Producentów Audiowizualnych › Re: Przekazanie komputerow do Związku Producentów Audiowizualnych
  • Data: 2007-10-31 12:10:30
    Temat: Re: Przekazanie komputerow do Związku Producentów Audiowizualnych
    Od: PlaMa <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry(k) pisze:

    > A to przepraszam - nie chciałem obrazić ;-)

    Nic nie szkodzi :d Nie wstydzę się tego, że studiowałem anie tego że
    ukończyłem szkoły :)

    > Sądząc z tego że wmieszała się w to Policja to pewnie nie. Zresztą wątpię
    > czy to było w ogóle w akademiku - tereny uczelni są pod "opieką" Rektora
    > i Policja raczej rzadko tam może zajrzeć.

    Były akcje w akademikach już. Czyli włazili do zamkniętych sieci w
    kampusowych akademikach.

    > Ale skoro firmy fonograficzne chcą sprzedawać drogo to w czym problem?

    W cenie.

    > Dlaczego nikt nie narzeka na producentów zegarków za grube tysiące
    > że nie sprzedają je tanio? Tak chcą - tak sprzedają. Nie stać nas to
    > nie słuchamy i tyle...

    W sumie to dobry przykład. Ludzie których nie stać na drogie zegarki
    kupują tanie kopie i podróby :)

    > Pozdrawiam,
    > Henry

    pozdrawiam.