eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzekazanie komputerow do Związku Producentów Audiowizualnych › Re: Przekazanie komputerow do Związku Producentów Audiowizualnych
    From: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przekazanie komputerow do Związku Producentów Audiowizualnych
    Date: Fri, 26 Oct 2007 11:06:24 +0200

    Dnia Fri, 26 Oct 2007 00:59:48 -0700, Rolli napisał(a):

    > Mianowicie. Z urzedu policja moze scigac tylko za rozpowszechnianie.
    > Wobec tego dlaczego przekazuja prywatnemu podmiotowi materialy
    > operacyjne? Czy wolno im? Nie jest to rownoznaczne z ,,wyciekiem''?

    Ja bym nie wierzył gazecie. Chociaż policja ma chyba prawo powołać
    kogoś do ekspertyzy?

    KPK:
    Art. 193. § 1. Jeżeli stwierdzenie okoliczności mających istotne znaczenie
    dla rozstrzygnięcia sprawy wymaga wiadomości specjalnych, zasięga się
    opinii biegłego albo biegłych.
    § 2. W celu wydania opinii można też zwrócić się do instytucji naukowej lub
    specjalistycznej.

    Chociaż nie wiem czy kpk ma zastosowanie do naruszenia praw autorskich.

    BTW: rozwalił mnie tekst
    "Marcin, student IV roku anglistyki, nie jest tym zachwycony: - Każdy coś
    ściąga: empetrójki, filmy. Nie zarabiamy na tym pieniędzy. Dlaczego ma nas
    ścigać policja?"
    Po studencie można by się spodziewać inteligentniejszej wypowiedzi.

    Pozdrawiam,
    Henry