    Date: Tue, 06 Sep 2011 00:02:50 +0200
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Przedłużenie umowy

    (05.09.2011 20:22), Jaskiniowiec wrote:

    > Przeciwnie, bo rezygnując przed końcem, skorzystałeś z rabatów, a np ja
    > jeszcze nie, więc w którym przypadku operator jest bardziej stratny? ;-)

    Upieram się że w przypadku zerwania umowy zaraz po jej rozpoczęciu.

    Operator zaoferował mi niską cenę w zamian za pewność że będzie ode mnie
    tą niską cenę ciągnął przez 2 lata. Więc może sobie "zaksięgować" już
    konkretne pieniądze ode mnie jako prawie pewne i na ich poczet zaciągnąć
    jakieś zobowiązania. Po zerwaniu tej umowy, nagle mu się te pieniądze
    ode mnie rozpływają.

    Znowu kiedy zrywam umowę miesiąc przed jej końcem, prawie wypełniłem
    swoje zobowiązanie wobec operatora, już ściągnął ode mnie 23/24 kasy
    którą mu obiecałem zapłacić, strata niewielka.

    p. m.