  • Data: 2004-10-11 19:42:26
    Temat: Re: Przedawnienie - uslugi TP SA
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Van Gogush" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ckekjm$moi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > W tej sytuacji tak , nastomaist ja mowie o sytuacji jakbys byl zalegal
    > 150 a zaplacil tylko 30 to okres liczy sie na nowo.

    A czym się różni to co opisałem, od Twojego stwierdzenia? Powiem więc
    wprost - to, że uznajesz kwotę cząstkową (poprzez wpłatę tej kwoty) nie
    oznacza wcale, że uznajesz całość roszczenia. Co jedyne ryzykujesz tym, że
    IJ widząc jelenia, który cos tam wpłacił nasili swoje naciski, jednak z
    prawnego punku widzenia, Twoja spłata części roszczenia nic nie zmienia.
    Roszczenie dalej jest przedawnione.

    A firmy wINDYKACYJNE stosują różne sposoby, np. KRUK przesłał mi umowę
    ugody, przedawnionego świadczenia z umorzeniem odsetek i spłatą na raty.
    Wystarczyło tylko podpisać i odesłać :D