  • Data: 2006-11-26 14:01:27
    Temat: Re: Protokoły sądowe - zgroza :(
    Od: poreba <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Nov 2006 13:06:50 +0100, Johnson napisał(a):

    > A jak to grupa? Tu się chyba pisze o prawie. I nie mówię
    > koniecznie o tym wątku.
    Podaj zatem MID i wskaż co za bredzenie uważasz, Ty i
    większość grupy, no! starczy znacząca część (powszechność).
    W ostatnim czasie przypominam sobie trzy posty w których
    wypowiadałem się twierdząco, zasadniczo na psp pytam
    lub wyrażam opinię.

    > Czyli to twój trudny charakter ? Rzeczywiście. Jak są inni
    > biegli z tej dziedziny i nie pyskuja jak ty to każdy by cię
    > nie wzywał. Już nie wątpię :)
    A wątpiłeś bardzo szczerze. "Pyskowaniem" nazwałem brak zgody
    na zapisywanie bredni, których nie powiedziałem. Inny
    sędziowie jakoś są w stanie zrozumieć moją artykulację i
    zapamiętać, zrozumieć, i podyktować, jeżeli nawet skrótowo -
    to bez wypaczania sensu wypowiedzi.

    > I po co było pisać w opinii "pomiar posztuczny" (co nie jest
    > zrozumiałe), nie lepiej było od razu napisać po ludzku
    > "pomiar każdej sztuki osobno".
    Bo to określenie fachowe, od medyka też wymagasz żeby pisał w
    opinii "ręka" zamiast "kończyna górna", "a takie wypryski"
    zamiast "czyrak", "rzygał" zamiast ... itd.?

    > Wcale się nie identyfikuje z sędziami, no i nie sprzątam w
    > sądzie :)
    No cóż, pozory mylą, przepraszam. Po prostu postawa "my som
    cacy a łony wszystkie sie nie znajom" jest charakterystyczna
    dla niej sytuowanych w danej grupie.

    --
    pozdro
    poreba