  • Data: 2009-10-19 08:30:35
    Temat: Re: Proszę pomoc - długie
    Od: "Konrad" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "spp" <s...@o...pl> wrote in message news:4adc1aff@news.home.net.pl...

    > Rozumiem, że otrzymałeś pisemne potwierdzenie warunków zawartej umowy wraz
    > z wymaganymi informacjami, w szczególności o przysługującym Ci

    A coś tam przyszło ale dopiero dużo później - w sumie nie czytałem
    dokładnie - ale kogo to obchodzi.

    > 10-cio dniowym terminie na wypowiedzenie tej umowy?
    > I że osobiście zamówiłeś usługę a nie małoletnie dziecko korzystające z
    > tego komputera?

    Nie pamiętam dokładnie - ale pewnie ja bo na rachunkach są moje dane osobowe
    a młody raczej by ich nie wpisał tak dokładnie - ja nic nie chcę wypowiadać,
    po prostu nie zawarłem żadnej umowy, skorzystałem tylko z darmowej promocji
    na określony okres - niech spadają.

    Konrad