  • Data: 2005-04-10 19:15:48
    Temat: Re: Proszę o poradę.
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Konrad vel Legislator napisał(a):
    > raczej klamie, bo zauwazyl, ze zapomnial zadac zwrotu albo ma racje, sad nie
    > orzekl o kosztach stosujac ww zasady i nalezy to skarzyc w apelacji
    > rownoczesnie domagajac sie tych 5.000
    >
    > w sytuacji gdy nie bedziecie skladac apelacji o te 5.000 radze przenalizowac
    > szybko akta sprawy i zobaczyc, czy adwokat w toku procesu domagal sie zwrotu
    > kosztow, jezeli tak to szybko w terminie 7 dni od ogloszenia wyroku zlozyc
    > zazalenie na brak zwrotu kosztow albo ew. wniosek o uzasadnienie wyroku i
    > potem zazalenie na koszty ( najlepiej we wniosku o uzasadnienie zaznaczyc ze
> [...]

    Mylisz się. Jak sąd nie orzekł o kosztach to nie można tego skarżyć w
    drodze apelacji czy zażalenia - brak substratu zaskarżenia. Nie można
    sie odwoływać od czegoś o czym sąd nie orzekł. Tak środek odwoławczy
    zostanie odrzucony w tej cześci.
    O ile złożył wniosek o koszty to można żądać uzupełnienia wyroku.
    Jeśli nie złożył wniosku o zasądzenie kosztów - to roszczenie o to
    wygasa i nic nie można zrobić.
    Tak czy inaczej kretyn adwokat. Ja bym takiego nie słuchał.
    A ten termin 7 dniowy to wziąłeś z księżyca.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam