    From: "barakuda" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Proszę o pomoc !!
    Date: Fri, 6 Jan 2006 18:44:49 +0100

    W artykule news:dpm983$jd9$1@inews.gazeta.pl,
    niejaki(a): Heming z adresu <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał(a):

    > Ale tam jest nazwisko _właściciela_, a właścielem jest kredytobiorca,
    > a nie bank. Jedyna wzmianka o zastawie jest w rejestrze zastawów.
    > Pomyliło Ci się z przewłaszczeniem na zabezpieczeniem, czy jak to się
    > tam nazywa.

    mam pytanie a kupowałeś kiedyś tak samochód ?
    Nie opowiadaj bzdur - fakt ustanowienia zastawu przy kredycie jest wpisany
    do dowodu rejestracyjnego - rejestr zastawu jest rejestrem a wpis w dowodzie
    rejestracyjnym jest wpisem .Więcnie nie rób ludziom wody z mózgu.Aby
    przerejestrować samochód na nowego właściciel musisz mieć dowód
    rejestracyjny i żaden wydział momunikacji ci nie przerejestruje samochodu z
    ustanowionym zastawem jeżeli nie będzie zgody organu ,który taki zastaw
    ustanowił.Żden sąd takiej zgody nie da bez zgody banku.Mnie się nic nie
    pomyliło .To ty masz brak dostatecznej wiedzy na ten temat.
    To tyle - dalsza dyskusja jest zbędna
    barakuda