    From: "Faust" <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prostytucja w sadzie rejonowym w Wodzislawiu
    Date: Mon, 4 Apr 2005 18:17:25 +0200

    news:d2pqlv$37t$1@inews.gazeta.pl...

    > radnych (posłów) pozwał gościa, ze ten namawia do przestępstwa. Sąd
    > skazał Sokołowskiego, a ten wyczerpawszy drogę krajową udał się do
    > trybunału międzynarodowego. Tam sprawę wygrał. Ale zupełnie nie rozumiem
    > o co chodzi z tą prostytucją w sądzie. Ale zaznaczam, ze marnie znam
    > angielski.

    Z tą prostytucją sprawa jest prosta
    1. zarówno sąd jak i prokuratura działające w sprawie wykazały zadziwiającą
    skłonność do "nadinterpretacji" prawa karnego dla celów jak najbardziej
    politycznych i na zlecenie polityczne (jedna z zasad komunizmu: dajcie mi
    człowieka a ja paragraf znajdę)
    2. służalczość obu tych instytucji miała tylko jeden cel - zrobić dobrze
    ekipie obecnie sprawującej władzę w powiecie
    3. pracownicy sądu i prokuratury niewątpliwie pobierają pensje z budżetu
    państwa, zaś budżet państwa niewątpliwie kształtowany jest przez organa
    ustawodawcze - jak choćby rada powiatu

    reasumując:
    jeżeli ktoś robi innej osobie dobrze i bierze za to pieniądze to spełnia to
    definicję prostytucji - oczywiście trudno w tej sytuacji odnaleść
    bezpośredni związek przyczynowo-skutkowy o podłożu seksualnym, niemniej
    warto postawić kwestię co zaspokaja seksualnie radnych?! Są przecież
    przypadki zaspokajania popędu nie wymagające zdejmowania ubrania.....