    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prośba o poradę w sprawie rejestracji pojazdu
    Date: Mon, 19 Jul 2010 17:06:57 -0500

    Maciek[NP] wrote:

    > Jutro drugie podejście. Tak też zrobię. Ale jeszcze nie wiem do kogo mam
    > się udać z prośbą o interwencję bo dziś rozmowy zakończyłem u naczelnika
    > wydziału komunikacji.

    Dyskutowanie na żywca ma swoje plusy, bo jak rzeczywiscie czegos
    brakuje, to przyjmowanie dokumentow, wydawanie decyzji odmownej zajmie
    minumum tydzien. A tak można sobie w cztery oczy i w minute wyjasnic, ze
    "pani musi jeszcze doniesc to i to".

    Natomiast jak to nie działa to zaczyna sie droga formalna.
    Urzędnik wniosek o zarajestrowanie pojazdu przyjąć ci musi. Nie ma
    możliwości nie wzięcia.
    Jeśli tak zrobi, to składasz formalną skargę "piętro wyżej"

    Żeby tego uniknąć , że nie weźmie to się po prostu wysyła wszystko
    listem poleconym. Nie ma możliwości, że od listonosza tego listu nie wezmą.
    Wówczas odpowiedź i tak ci muszą dać pisemną. A tam już będą mieli
    problem z uzasadniemiem decyzji, wiec pewnie na tym się skończy.

    jak dostaniesz decyzję odmowną. Analogicznie. Wg KPA skarzysz sie wyzej.