eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProsba o porade - problem z naprawa gwarancyjna telewizora 40" SAMSUNG › Re: Prosba o porade - problem z naprawa gwarancyjna telewizora 40" SAMSUNG
  • Data: 2009-08-13 15:48:27
    Temat: Re: Prosba o porade - problem z naprawa gwarancyjna telewizora 40" SAMSUNG
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail t...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ok, przepraszam jestem "Dyslektykiem".

    spoko, z obcokrajowców nie bedziemy sie smiac...
    Na pokwitowaniu z serwisu poswiadczałes ze stan dobry, ze działa itp?
    Jezeli nie to oficjalne pismo do serwisu wyjasniajace, ze odbior osobisty
    był bo..., ze nie miałes mozliwosci sprawdzenia itd, taka sama informacja
    do sprzedawcy i pewnie rowniez do przedstawicielstwa SAMSUNGA w Polsce.
    Na pewno nie odpuszczac.

    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."
    Zbigniew Trzaskowski