  • Data: 2002-09-06 13:17:33
    Temat: Re: Prosba o pomoc: Prawo pracy - Wywalenie z pracy
    Od: tan <t...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ogromnie Dziekuje za porady:)
    Co do radcy prawnego z ZNP - wczoraj tez ja tam skierowalem,
    ale dzis (w piatki) ten prawnik podobno nie przyjmuje.

    Jest to niestety typ osoby, ktora trzeba "kopniac" by
    ruszyla do walki, nawet o wlasne interesy:(.
    Poza tym to bardzo mila i zupelnie bezkonfliktowa osoba.
    I niezly nauczyciel. Wiem - mialem z nia zajecia uczniem bedac.
    Uczniowie ja lubili, a i nauczyc potrafila.

    Jeszcze raz Dziekuje. Wydrukuje Twoje listy i dam jej do
    poczytania. :)

    pozdrawiam - tan

    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu: