  • Data: 2002-08-22 17:18:13
    Temat: Re: Prosba o konsultację.
    Od: "Iszbin" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pewnie tak i pewnie dlatego jest to Printed in United Kingdoom :)

    iszbin: Tylko, że za treśc odpowieda WYDAWCA, a nie DRUKARNIA. To, że ja cos
    sobie napisze, a wydrukuje np. w Mozambiku nic nie ma do rzeczy, bo jestem
    wydawcą i rozpowszechniam to słowo w Polsce. np. polityka tez sobie może
    druknąć swój numer w HongKongu, ale czasopismo rozpowszechnia w Polsce,
    zatem... czy ja już się zakręciłem, czy jeszczed pisze z sensem?? Czekam na
    inszy komenatrz.
    pzdr
    iszbin