    From: "tg" <a...@b...cpl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Propagowanie dewiacji !
    Date: Sun, 23 Aug 2009 02:39:37 +0100

    "Szymon von Ulezalka" <a...@i...pl> wrote in message
    news:e68d90b4-c98c-43cf-9c64-e8426986b0e6@r38g2000yq
    n.googlegroups.com...
    >no, oczywiscie. 'ja ich lubie, pod warunkiem ze sie w oczy nie rzucaja
    >i bron boze rozsiewaja informacje o sobie'

    ziewww... na skutek dzialalnosci lobby gejowsjkiego homoseksualizm zostal
    wykreslony z listy chorob WHO, ale w zadnym razie nie jest czyms normalnym

    mnie osobiscie wisi i powiewa co kto w lozku robi, ale edukowanie o takich
    sprawach dzieci jest poprostu chore

    proponuje zajrzec sobie w brytyjskie zrodla jak skorelowany jest w UK
    wiek poczatku edukacji seksualnej z iloscia ciaz i chorob wenerycznych
    w grupie wiekowej 11-18

    obecnie mimo ich wielkich kampanii uswiadamiajacych, darmowej antykoncepcji
    itd. maja problem z ciazami i chorobami wiekszy o pare rzedow wielkosci
    niz kiedy poczatki edukacji przypadaly na okolice 15 lat

    fakt ze dzisiaj dostep do informacji wyglada zupelnie inaczej, ale zasada
    jest prosta - edukujemy czyli w ich oczach akceptujemy to ze 'na nich
    juz czas'

    a autor watku ma moim zdaniem takie samo prawo protestowac przeciwko takim
    akcjom jak GIKPHwZG je probowac prowadzic