  • Date: Sun, 23 Aug 2009 00:24:40 +0200
    From: games <g...@g...home.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Propagowanie dewiacji !

    Szymon von Ulezalka pisze:

    > no, oczywiscie. 'ja ich lubie, pod warunkiem ze sie w oczy nie rzucaja
    > i bron boze rozsiewaja informacje o sobie'

    > klania sie rozroznienie:
    > pedofilia =! homoseksualizm

    > no, zes tutaj zablysnal...

    > no, oczywiscie. prawo prawem, ale racja musi byc po twojej stronie.

    > bo?
    > hint: naprawde nie wszystko sie musi tobie podobac

    > lol

    A tobie podoba sie jak sukienkowy pyta sie twojego 6 letniego syna czy
    wali konia i jak czesto ? A pedal i lesbijka tlumaczy jak to fajnie
    miec zruchane dupsko i nic nie szkodzi bo to fajna sprawa byc dewiantem ?

    Mi nie chodzi o podobanie sie ale o probe molestowania dzieci ktore
    najchetniej lazily by po drzewach zamiast czytac ksiazki o dewiacjach i
    dewiantach.

    To jest chore a chorobe trzeba leczyc.