    Subject: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <p9eelq$jb3$5@node2.news.atman.pl> <XRzuC.63386$cC7.42129@fx19.ams1>
    <p9f71s$ooo$1@node2.news.atman.pl> <tHFuC.81003$LL6.62563@fx09.ams1>
    <p9fbbq$ooo$9@node2.news.atman.pl> <p9ffn9$b38$1@node1.news.atman.pl>
    <p9gg9a$8pa$3@node1.news.atman.pl> <p9ggki$b2d$1@node1.news.atman.pl>
    <p9gh2t$8pa$4@node1.news.atman.pl> <p9ghbb$bq2$1@node1.news.atman.pl>
    <p9ghk6$8pa$6@node1.news.atman.pl>
    <5abd62d8$0$1005$65785112@news.neostrada.pl>
    <d2jinrnxp1mc$.1gdo2srncjpym.dlg@40tude.net>
    <p9kllo$o3l$2@node2.news.atman.pl>
    <5abe04a6$0$1003$65785112@news.neostrada.pl>
    <5abe4092$0$31355$65785112@news.neostrada.pl>
    <5abe49de$0$31359$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Fri, 30 Mar 2018 16:47:09 +0200

    > Pominęłaś. Już w latach 90-tych (co najmniej) do badań
    > kryminalistycznych wyodrębniano jeszcze jak pamiętam M i N. Nigdy mnie
    > to nie pasjonowało, ale to jest tak jakby równoległe z z AB0. W
    > krwiodawstwie to nie ma znaczenia. Są jeszcze podgrupy B1 i B2.

    Nie wiedziałam o podgrupach :-(

    > Toteż teraz AB0 używa się w medycynie (podawanie krwi),a DNA w
    > kryminalistyce. O tych NM już zapomniano. Ale przed DNA było.

    > W sądach cywilnych, to ja już różne dziwadła widziałem, ale mimo
    > wszystko wydaje mi się to anegdotą. Wszak zanim zasądzono alimenty,
    > musiano uznać któregoś za ojca. No chyba, że urzędowo uznano, ze dziecko
    > ma dwóch ojców, ale chciał bym zobaczyć taki Akt Urodzenia.

    Na akcie urodzenia będzie ten, którego podała przy czy po porodzie.
    Ciort wie, który jest na metryce dziecka.
    Sprawa nie jest anegdotą. Opisywali tę sprawę kiedyś.
    Spała z dwoma naraz to nie wiedziała, który jest ojcem i żaden z nich
    nie chciał się przyznać do ojcostwa.

    --
    animka