  • Data: 2018-03-30 12:57:37
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-03-30 o 10:23, J.F. pisze:

    > Mój syn uznał nieślubne dziecko i płaci na nie alimenty. Po

    Uznał, to niech płaci, nie ma w tym nic dziwnego.

    > Tu sam sobie winny, bo sam uznal, ale jesli dobrze rozumiem - gdyby sad
    > zasadzil z pozwu matki, to byloby tak samo.

    To nadal nie jest analogia z zasądzeniem od nieojca - bo uznanie jest
    potwierdzeniem ojcostwa. Ba, czasami nawet "oduznanie" nie jest możliwe,
    nawet jeśli obiektywnie okaże się, że ojcem się nie jest.

    > A w sprawie Komendy jakos nie mowia, ze wyrok nie moze dzialac wstecz,
    > wiec za odsiedziane lata g* mu sie nalezy :-)
    >
    > P.S. A jakby tak pozwac matke, za spowodowane szkody ?

    Ale jakiej szkody? Że ktoś dobrowolnie uznał nieswoje dziecko? W ogóle
    co to za dyskusja, trzeba być mężczyzną, a nie miętkim fiutkiem, który
    najpierw sam uznaje, a potem ma pretensje.

    --
    Liwiusz