  • Data: 2018-03-25 00:03:11
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24-03-18 o 17:19, Shrek pisze:

    > 1 - jak fakt, że ktoś jest matką dzicka uzasadnia podejrzenie, że
    > spowodował śmieć dziecka w niezabezpieczonej przez studnie gminie?

    Na rodzicach spoczywa obowiązek opieki nad dzieckiem. Przestępstwa można
    dopuścić się przez działanie (jakby to dziecko do studni wrzuciła -
    oczywiście żart) albo zaniechanie - powiedzmy brak opieki.

    > 2- jak fakt pozostawienia dziecka w samochodzie na 5 minut uzasadania
    > podejrzenie spowodowania śmierci dziecka, w świetle wyników sekcji
    > (niewydolnośc krażeniowo oddechowa)?

    Niewydolność krążeniowo-oddechowa, to po prostu uduszenie. Jeśli dziecko
    zasnęło i poprzez odcięcie dopływu powietrza o poduszkę udusiło się
    (Uwaga: to moje domniemanie) to pozostawienie dziecka na 5 minut bez
    dozoru jak najbardziej może być powodem nieumyślnego powodowania śmierci
    poprzez brak nadzoru.

    > 3 - jak z kolei fakty, że opublikowano nagranie jak policjanci taserują
    > kolesia oraz wynik sekcji mówiący o trzech czynnikach, które łącznei
    > przyczyniły się do śmierci w tym dwóch to duszenie i rażenie taserem
    > _nie_uzasadnia_ dostatecznie podejrzenia, że torturujący chłopaka
    > przyczynili się do jego smierci?

    Opisałem Ci to pod linkiem do filmiku, więc tu skrócę do minimum. Po
    pierwsze filmik w mojej ocenie jest niewiarygodny. Po drugie kretyński w
    założeniu pomysł z przesłuchaniem w ubikacji i użyciem tasera wobec
    skutego kajdankami nijak nie łączy się ze spowodowaniem śmierci. Nie ma
    dowodu tego, że istnieje związek przyczynowo-skutkowy. Przy czym nie
    twierdzę, ze nie ma takiego związku, tylko, że nie ma dowodu.