  • Data: 2018-03-25 11:26:52
    Temat: Re: Prokuratura i stawiane zarzutów.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 24 marca 2018 22:26:00 UTC+1 użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Pracownik Ochrony w ogóle nie ma takich uprawnień, ale pokazał bym mu tę
    > saszetkę. Nie mam w zwyczaju nie tylko betoniarek, ale niczego kraść i
    > szkoda mi czasu na przyjazd patrolu Policji, który takie uprawnienia
    > posiada.
    >
    > Osobiście uważam, że ochroniarze licencjonowani powinni mieć prawo do
    > kontroli osobistej w zakresie mniej więcej zbliżonym do policjantów w
    > zakresie chronionych obiektów - powiedzmy z poprawką na moje poniższe
    > uwagi do samych uprawnień Policji.

    Celowo rozpisujesz się na inne tematy żeby rozmmydlić problem?
    Moje pytanie nie dotyczyło zakresu uprawnień ochrony itp
    Zapytałem tylko czy nie zdziwiłoby Ciebie że szukając kradzionej betoniarki zagladają
    do saszetki z dokumentami.

    > Skoro pytasz mnie - odpowiem, że NIE - tylko zrealizowali niedorobione
    > rozporządzenie. I teraz będzie - tam! tam! tam! - wyjaśnienie tej
    > zagadki.
    Pieprzysz jak jakis rzecznik prasowy
    Na filmiku ewiden=tnie widać że zatrzymali chlopaka, cos tam o kradzionym rowerze
    dukneli a przeszukanie etui na okulary to nie dlatego bo takim rozporządzenie
    nakazuje tylko mieli nadzieja woreczek z marychą czy innymi świństwami znależć
    Bo pewnie byli zadaniowani na ten dzień tyle i tyle wylegitymowań plus coś jeszcze.

    > Czekałem, aż ktoś zapyta wprost i spokojnie patrzyłem, jak
    > kilku oszołomów się błaźni nie umiejąc przeczytać tego, co przed nimi.
    >
    > Rozporządzenie wymaga podania powodu sprawdzenia / kontroli. Policjanci
    > go podali i nawet Shrek uznał go za racjonalny. Skoro szukali
    > kradzionych rowerów, to sensownie jest sprawdzać rowerzystę, czy nie
    > jedzie na kradzionym.
    A później szukali żeby znaleźć cokolwielk- bo przed komendantem trzeba się rozliczyć
    po sluzbie

    > Problemem jest dalsza część tego Rozporządzenia.
    > Określa ono zakres czynności (ubiór, bagaż itd.) nie wiążąc go w żaden
    > sposób z podanym powodem. Tam brakuje choćby takiego bezsprzecznie
    > słusznego zapisu, że policjant ma prawo odstąpić od sprawdzenia /
    > kontroli w takiej części, w jakiej jest to niecelowe. Litościwie nie
    > wspominając, że powinno być napisane, że policjant powinien uzależnić
    > zakres czynności do racjonalnego celu.

    Powiedz więc dlaczego mnóstwo policjantów łamie to rozporządzenie i np po kradziezy
    BMw zatrzymują takie auta do kontroli, sprawdzają dokumenty i jak jest ok puszczają
    dalej
    Przeciez zgodnie z roporządzeniem maja obowiązek przetrzepać etui na okulary itp.
    Przynajmniej tak wynika z tego co piszesz

> [...]
    > logiką, ale wbrew prawu), a stojący kilkaset metrów patrol miał
    > podejrzenie, że posiada narkotyki i zatrzymał go ponownie, znalazł w tym
    > etui narkotyki i ujawniono by, że kilkaset metrów wcześniej już go
    > kontrolowano, to policjanci co najmniej musieli by się tłumaczyć z
    > nieprawidłowego wykonania czynności. A gdyby rowerzysta ich pomówił, że
    > za odstąpienie od wykonania czynności przyjęli korzyść osobistą w
    > postaci uśmiechu (niewidoczne na kamerze), to nawet spokojnie dałoby się
    > niespecjalnie naciągając zarzut korupcyjny z tego "wystrugać". Większe

    Większych idiotyzmów dawno nie czytałem
    > Wracając do Shreka, który obiecał mnie cytować w jakimś poważny dziele
    > oraz Krisa, który mu wtórował (zakładam, ze teraz honorowo bedą to
    > czynić wraz z wypisywanymi przez siebie głupotami),

    Taki zebrany w jednym miejscu zbiór głupot które czasami wypisujesz mógły mieć niezłą
    "klikalność"
    Ale leniwy jestem i nie zbiore tego do kupy

    > jeszcze raz
    > uprzejmie proszę o wskazanie, gdzie w Rozporządzeniu znajduje się
    > wzmianka o konieczności wskazania "prawdziwego powodu przeszukania
    > etui". Gdybyście nie mogli znaleźć, to zadowoli mnie satysfakcja poprzez
    > wskazanie, gdzie znajduje się nakaz podania JAKIEGOKOLWIEK powodu. Wasza
    > nienawiść do służ mundurowych spowodowała, że po prostu czepiliście się
    > niewłaściwej części cytatu z pytania.

    Jaka nienawiść?
    Służby mundurowe same się ośmieszają szukając kradzionego roweru w etui na okulary. A
    Ty jako przedstawiciel tych służb dokładasz do tego sporą cegielke pisząc co piszesz
    Zajrzenie do bagażnika samochodu czy na skrzynie ladunkową podczas kontroli drogowej
    to tez przeszukanie i podlega pod to samo rozporzadzenie?
    Jeśli tak to dlaczego policjanci masowo lamia prawo nie kontynuując przeszukania z
    zagladnięciem do etui od okularów włącznie
    Nawet wczoraj wieczorem w "uwaga pirat" było ze policjant zajrzal do bagażnika a
    dalszego przeszukania zaniechał
    Postapił niezgodnie z rozporządzeniem?

    > Shrek podnosił, ze policjanci nie podali "prawdziwego powodu czynności",
    > a ja - cytując go - poprosiłem o podanie, gdzie jest podstawa do
    > konieczności podania te takiego obowiązku.

    No tak- napisałeś ze nmogą podać jakikolwiek i że nie musi być prawdziwy
    Jak powiedzą ze w Rzeszowie TIRa ukradli to mogą w Sopocie rowerzyście do etui
    zagladać?
    Pewnie odowiesz że zgodnie z roporzadzeniem tak jest
    I zastanów sie wtedy skąd ta nienawiść do służb mundurowych
    Ochroniarza szukającego betoniarki w szaszetce większość pewnie uzna za delikatnie
    mówiąc idiote
    Policjanta szukającego roweru w etui na okulary trzeba szanować bo to slużba
    mundurowa przecież