  • Data: 2004-09-10 21:21:06
    Temat: Re: Prokuratura
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:chsjq7$rem$1@news.onet.pl...

    > A ja będę uparty :) - nie ma obecnie podstawy do reprezentowania przez
    > pracownika

    ja swoją opinię opieram przede wszystkim na kpk.:

    Art. 88. § 1. Do pełnomocnika stosuje się odpowiednio art. 77, 78, 82-84 i
    86 § 2.
    § 2. Pełnomocnikiem instytucji państwowej, samorządowej lub społecznej może
    być także radca prawny albo inny pracownik tej instytucji lub jej organu
    nadrzędnego.

    Art. 82. Obrońcą może być jedynie osoba uprawniona do obrony według
    przepisów o ustroju adwokatury.

    A Ty swoją na czym, jeśli można spytać?