  • Data: 2004-09-11 08:42:11
    Temat: Re: Prokuratura
    Od: "Tomasz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Tomasik" <>

    > ja swoją opinię opieram przede wszystkim na kpk.:
    >
    > Art. 88. § 1. Do pełnomocnika stosuje się odpowiednio art. 77, 78, 82-84 i
    > 86 § 2.
    > § 2. Pełnomocnikiem instytucji państwowej, samorządowej lub społecznej
    może
    > być także radca prawny albo inny pracownik tej instytucji lub jej organu
    > nadrzędnego.

    Aktualnie brzmienie kpk:

    Art. 88. § 1. Do pełnomocnika stosuje się odpowiednio art. 77, 78, 82-84 i
    86 § 2.
    § 2. (38) Pełnomocnikiem instytucji państwowej, samorządowej lub społecznej
    może być również radca prawny.
    § 3. (39) W zakresie roszczeń majątkowych pełnomocnikiem osoby prawnej innej
    niż przewidziana w § 2, jednostki organizacyjnej nie mającej osobowości
    prawnej, a także osoby fizycznej prowadzącej działalność gospodarczą może
    być również radca prawny.

    -----
    Pzdr