eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProkuratorzy "oskarżają" ministra Tusk sprawiedliwości od bezprawie › Re: Prokuratorzy "oskarżają" ministra Tusk sprawiedliwości od bezprawie
  • Data: 2024-01-14 03:00:39
    Temat: Re: Prokuratorzy "oskarżają" ministra Tusk sprawiedliwości od bezprawie
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:
    > On 2024-01-13, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    >> https://www.rp.pl/prawnicy/art39691241-zastepcy-prok
    uratora-generalnego-bodnar-z-tuskiem-postapili-bezpr
    awnie

    nie-zastepcow-prokuratora-generalnego-w-sprawie-powo
    lania-prokuratora-jacka-bilewicza-na-nieistniejaca-f
    unkcje-po-prokuratora-krajowego

    > Umknęło Ci podczas prasówki, tuż obok art. z Rzepy, który cytujesz:
    >
    > https://www.rp.pl/prawnicy/art39691161-odwolanie-bar
    skiego-bodnar-pokazuje-opinie-prawne-m-in-promotora-
    dudy
> [...]
    > (UMCS) oraz prof. Grzegorza Kucy (UJ), wskazują jednoznacznie, że
    > działania podjęte przez Pana Ministra Zbigniewa Ziobrę w dniu 16 lutego
    > 2022 roku, poprzedzone wnioskiem z tego samego dnia Pana prokuratora
    > Dariusza Barskiego, zostały dokonane bez należytej podstawy prawnej i
    > nie wywołują skutków." - poinformowało Ministerstwo Sprawiedliwości na
    > platformie X.'
    >
    > Serio się dziwisz, że tak jak wtedy środowisko prawnicze nie uznawało
    > nielegalnych działań tej bandy, to nagle nowy rząd będzie działał jakby

    Czyli wszystkie decyzję "rzekomego prokuratora" są nieważne?
    Ja sporo tego co nawija Bodnar nawet był kupił gdyby ten [partacz] był
    konsekwentny w konsekwencjach tego co twierdzi i nie wpierdalał tylnymi
    drzwiami "bez podstawy prawnej" swojego człowieka w zastępstwie
    *niczym nadgorliwy idiota/polityk* IMHO.

    --
    A. Filip