eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoProkuratorzy "oskarżają" ministra Tusk sprawiedliwości od bezprawie › Re: Prokuratorzy "oskarżają" ministra Tusk sprawiedliwości od bezprawie
  • Data: 2024-01-18 13:57:04
    Temat: Re: Prokuratorzy "oskarżają" ministra Tusk sprawiedliwości od bezprawie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 17 Jan 2024 23:19:43 GMT, Marcin Debowski wrote:
> [...]

    skiego-bodnar-pokazuje-opinie-prawne-m-in-promotora-
    dudy

    > Osoba biegła w swojej dziedzinie zwykle unika stwierdzeń kategorycznych.
    > Stwierdzenia kategoryczne są domeną ignorantów :)
    > (efekt Dunninga-Krugera)

    IMO - Bodnar w tej sytuacji powinien używać kategorycznych ...
    ale może po prostu nie miał podstawy :-)

    > Barski miał być PK więc jesli okaże się, że nie był to moze być problem
    > z jego decyzjami. A co jakby miał być p.o?

    Barski był PK, a moze należałoby napisać "został powołany na
    stanowisko PK". Nikt w powołaniu nie napisał mu "p.o.", więc nie wiem
    czy tak można dopisywać bez podstawy :-)

    Natomiast po "odwołaniu" Barskiego, Bodnar powołał Bilewicza na
    stanowisko "p.o. PK".

    Miał prawo, nie miał prawa - to się pewnie długo będą spierać.

    J.