  • Data: 2005-07-01 15:22:27
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: for <g...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... wrote:

    > POczyatj KpK, moga wziac osoby do towarzystwa (specjalistoiw) jezlei jest to
    > wymagane.
    > (Ja zakladam ze maja uzasadnione podejrzeie,przybyli z nakazem )

    Nie moga, bo sa to osoby calkowicie PRYWATNE i naruszaja mir domowy.

    > oczywiscie ze nie jest, ja mam kilkia windowsow, korzystam z programu
    > MSDNaa, ale
    > jezlei nie potrafilbys wytlumaczyc skad je nabyles to juz byloby uzasandione
    > podejrzenie, nie sadzisz?
    > (mam tu na mysli pasertwo nieumyslne- jakos tak to nazwali)

    Nie, bo zeby zobaczyc czy to w ogole jest Windows na CD czy HD to musisz
    go otowrzyc. A zeby otworzyc to musisz miec NAJPIERW podejrzenie ze jest
    tam NIELEGALNA kopia Windows, a nie sama kopia Windows.
    A nawet jezeli nielegalana, to co to ma do UZYWANIA?

    > alez ja wcale inaczej nie twierdze,

    > trzeba zaostrzyc kary (wiezienie) dla urzednikow naginajacych oraz lamiacych
    > prawo, a tego
    > na dzien dzisiejszy nie ma. (nie w takiej postaci jak byc powinno)

    > dokladnie.

    > swiadczy o tym iz posiadasz takie narzedzia a to zgodnie z prawem jest
    > karalne.

    A kto mowi ze JA POSIADAM? MOwimy o komputerze w moim domu. Coezar
    dowodowy spoczywa na oskarzeniu. wiec czekam na dowod ze uzywam komputer
    ORAZ powiedzmy pirackie Windows, tylko na podstawie tego ze jest na nim
    cos trefnego.