  • Data: 2005-07-01 20:15:14
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie moga, bo sa to osoby calkowicie PRYWATNE i naruszaja mir domowy.

    policja moze moinitorowac sieci P2p, (oczywiscie te korztystajace z serwera)
    wpowczas istnieja przeslanki do wystawienia nakazu - nawet ja sie z tm
    zgodze-bowiem
    jest w tym momencie dokonywane przestepstwo - pasertwo.
    I wtedy moga natklnac sie na rzeczy o ktorych pisze

    > Nie, bo zeby zobaczyc czy to w ogole jest Windows na CD czy HD to musisz
    > go otowrzyc. A zeby otworzyc to musisz miec NAJPIERW podejrzenie ze jest
    > tam NIELEGALNA kopia Windows, a nie sama kopia Windows.
    > A nawet jezeli nielegalana, to co to ma do UZYWANIA?

    przy tym co powyzej napisalem istnieje powazne podejrzenie ze posiadasz
    takie oprogramoewanie, wiec
    tutaj tutaj sie nie zgodze, chyba ze mamy na mysli kraweznika - kowboja, tu
    rzeczywiscie buca bym nawet do domu nei wpuscil.
    Bo juz z jego wypwiedzi wynika ze nie ma uzasandionego podejrzenia i
    czynnosci nie crierpiacej zwloki
    (chodzi mi o sytuacje gdy szanowny pan policjant przychodzi sprawdzic czy
    uzywam legalnego oporgramowania)
    i wejscie jego bez nakzazu jest wbrew prawu, oczywiscie nie ja o tym
    decyduje, ale i tak nie wpuszcam, jak glupi to drwzi
    zniszczy, on za to odpowie.

    > A kto mowi ze JA POSIADAM? MOwimy o komputerze w moim domu. Coezar
    > dowodowy spoczywa na oskarzeniu. wiec czekam na dowod ze uzywam komputer
    > ORAZ powiedzmy pirackie Windows, tylko na podstawie tego ze jest na nim
    > cos trefnego.

    nie no to jak sie bedzie bronic to inna bajka. Sa na pewno przeslanki do
    zabrania sprzetu (dysku, chyba ze
    uzywqsz komputera do produkcji piratow, czy pieniedzy)

    p.

    --
    Anonim: "Jaki srodek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkalem sie z opinia, ze nalepszy jest srodek d..y"