  • Data: 2005-07-01 09:41:17
    Temat: Re: Program komputerowy
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i często po prostu w wypadku oprogramowania istnieją trudności
    > dowodowe nie do przezwyciężenia. Pamiętaj, że to piratowi należy
    > udowodnić winę. A więc dowieść, ze zainstalował oprogramowanie bez
    > licencji. Jak tego dowieść, gdy odmówi wyjaśnień? Takich kłopotów jest
    > sporo. Z tego powodu, o ile łatwo ścigać osoby trudniące się obrotem
    > nielegalnym softem, to ściganie użytkowników, zwłaszcza tych drobnych
    > wcale nie jest łatwe.

    a co bys zrobil jak bys odwiedzil (celem przeszukanai) czlowieka ktory
    posiada z 10 nowych programow
    MS w tym systemy operacyjne, nie majac nosnikow ale nabywajac je leglanie. I
    teraz tak, jego uczlenia ma podpisana umowe z MS
    (chodzi o program MSDNAA, czyli uzywanie oprogramowania celem nauki,
    otrzymujesz haslo login i adres strony i stamtad je pobierasz).
    ale on nie posiada nosnikow danych (na zielonych dyskach nagral). Czy Ty
    jako policant znasz ten program znasz Tę zasade zdobywania sotu?
    Czy Mozna licyc na to ze osoby dokdonujace przeszukania (pod naciskiem MS)
    sa na tyle kompetentne iz posiadaja elemantarna wiedze na temat
    wszelkich rodzajow dystrybucji softu przez ta firme? Czy to uzytkownik ma
    udowadniac ze nie jest jeleniem?
    Oczywiscie nie pisz teraz ze to jemu nalezy wqine udowodnic bopwiem zanim do
    tego dojdzie to policja bedzie usilowac
    pozbawic go sprzetu (dyskow) a chodzi wlasnie o unikniecie tego. MOpze sie
    zdarzyc ze w w chwili przeszukania internet padnie wiec
    nie bedzie mogl wejsc na te strone by pokazac ze jest w tym programie. Czy
    polska policja jest na tyle kompetentna ze nabywa
    od MS przez taka akcja liste uczelni, i innych instytucji ktore biora udzial
    w programie by na podstawie chocby legitymacji sprawdzic
    wiarygodnosc tego co mowi delikwent?

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"